fredag 17. september 2010

Pay it forward!

Jeg var en av de superheldige som fikk motta en overraskelse fra Sjeroks . Fikk en masse blomster, brads, bånd, tags, bokstaver ++++..... Sinnsykt mye fint!! Jeg ble kjempe glad!

Så nå er det min tur til å pay it forward, men en betingelse for å få en slik overraskelse i posten er å gi en overraskelse til 3 nye stk. Så nå er det første mann/kvinne til mølla, de tre første som skriver kommentar og vil være med på dette, det vil si å få en overraskelse hos meg, og gi en overraskelse til 3 andre når overraskelsen fra meg er mottatt, må samtidig sende meg en mail med navn og adresse til karoline_89_18@hotmail.com

P.S. Jeg gir bare scrappeting og sender bare i Norge :)

5 kommentarer:

  1. Heisann =) Denne vil jeg GJÆRNE være med på. er så gøy med sånn pay it forward. Jeg sprer ordet i bloggen min, og sender deg en mail =)

    SvarSlett
  2. så artigt.
    dette vil eg gjerne vere med på
    :-)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med her hvis mulig. Gøy!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for flott gave! Er det virkelig ikke slik at du skal ha noe tilbake?Det var jo så mye fint!Takk igjen, gleder meg til å bruke det!

    SvarSlett